KONTAKT
KONTAKT
KONTAKTUJ NÁS
Pobočka
Prokopovo náměstí 315/5, Praha 3 Po - Pá (10:00 - 18:00)
ZÁKAZNICKÁ LINKA
+420 773 485 899
SPOLUPRÁCE
PošlI nám zprávu
F.A.Q.
Čištění bot lze objednat na naší webové stránce https://fresher.cz/ , kde zvolíš vybranou službu, dále způsob doručení a platbu, a o vše ostatní se postará náš tým. Čištění bot objednáš bez problému na všech platformách od počítače po mobil či tablet.
Boty čistíme rychle a efektivně do 1-7 pracovních dní. Doba trvání čištění závisí především na tom jakou konkrétní službu zvolíš a odkud objednáš.
Vytvoření custom designu obvykle trvá 14 dní od schválení tvého návrhu.
Služba Fresher.cz funguje po celé České republice a Slovensku.
Zakázky si náš kurýr vyzvedává každý pracovní den mezi 13 – 18 hod. Čisté boty ti doručí na vybranou adresu do 5 pracovních dnů ve stejném časovém rozmezí. Vždy ti dáme vědět jaký den, a v jaký čas boty budeme doručovat.
S přípravou bot si nemusíš dělat starosti. Stačí je mít třeba v igelitce.
Pokud budeš posílat boty přes Zásilkovnu stačí je dát pouze do krabice, následně odnést na vybranou pobočku Zásilkovny (ČR+SK) a nahlásit náš unikátní kód: 90458274. Zpět ti čisté boty doručíme zase do stejné Zásilkovny a to do 7 pracovních dní.
Platit můžeš několika způsoby a to hned při vytvoření objednávky – pomocí kreditní karty, hotově, dále bankovním převodem či kryptoměnami.
Čas a datum u našeho kurýra, který jezdí pouze po Praze zvolíš v posledním kroku své objednávky. Kurýr vyzvedává objednávky ve všední dny v rozmezí od 13 do 18 hodin.
Ano, dárkový poukaz zakoupíš na našich webových stránkách https://fresher.cz/#vouchery
Provádíme čištění tenisek, společenské obuvi, ale i kšiltovek či kabelek.
Ano. Veškeré opravy najdeš zde 🡪 https://fresher.cz/#opravy
Ano, máme. Napiš na e-mail [email protected]
Určitě. Stačí přijít na adresu Prokopovo náměstí 5, Praha 3 v čase od 10 – 18 hodin ve všední dny.
Ano, samozřejmě. Stačí ukázat na prodejně co budeš chtít vyčistit našemu pracovníkovi, a ten ti rád poradí a doporučí jakou službu máš využít.
Služba FRESHER: ZÁKLADNÍ ČIŠTĚNÍ
Služba PREMIUM: PRÉMIOVÉ A VNITŘNÍ ČIŠTĚNÍ
Služba SOLEFRESH: OBNOVA BARVY PODRÁŽKY A PRÉMIOVÉ ČIŠTĚNÍ
Služba RESTORE: KOMPLETNÍ RENOVACE BOT
Pokud je s tvojí objednávkou něco v nepořádku, napiš nám na e-mail [email protected]. Do e-mailu přidej číslo vaší objednávky a popiš, co konkrétně se nepovedlo. Budeme rádi, když přiložíš i fotografii.
Pokud si dostal boty špatně vyčištěné, uděláme vše pro to, abychom tuto věc napravili. Očekávat můžeš opětovné vyčištění zdarma, nebo voucher v hodnotě ceny špatně vyčištěného kusu.
Dostal si poškozené boty? Na tyto případy jsme připraveni. Jsme pojištěni pro případ odpovědnosti za škodu až do výše 500 tis. Kč. Pokud tedy došlo k poškození naším zaviněním, škodu ti uhradíme.
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Čištění bot lze objednat na naší webové stránce https://fresher.cz/ , kde zvolíš vybranou službu, dále způsob doručení a platbu, a o vše ostatní se postará náš tým. Čištění bot objednáš bez problému na všech platformách od počítače po mobil či tablet.
Boty čistíme rychle a efektivně do 1-7 pracovních dní. Doba trvání čištění závisí především na tom jakou konkrétní službu zvolíš a odkud objednáš.
Vytvoření custom designu obvykle trvá 14 dní od schválení tvého návrhu.
Služba Fresher.cz funguje po celé České republice a Slovensku.
Zakázky si náš kurýr vyzvedává každý pracovní den mezi 13 – 18 hod. Čisté boty ti doručí na vybranou adresu do 5 pracovních dnů ve stejném časovém rozmezí. Vždy ti dáme vědět jaký den, a v jaký čas boty budeme doručovat.
S přípravou bot si nemusíš dělat starosti. Stačí je mít třeba v igelitce.
Pokud budeš posílat boty přes Zásilkovnu stačí je dát pouze do krabice, následně odnést na vybranou pobočku Zásilkovny (ČR+SK) a nahlásit náš unikátní kód: 90458274. Zpět ti čisté boty doručíme zase do stejné Zásilkovny a to do 7 pracovních dní.
Platit můžeš několika způsoby a to hned při vytvoření objednávky – pomocí kreditní karty, hotově, dále bankovním převodem či kryptoměnami.
Čas a datum u našeho kurýra, který jezdí pouze po Praze zvolíš v posledním kroku své objednávky. Kurýr vyzvedává objednávky ve všední dny v rozmezí od 13 do 18 hodin.
Ano, dárkový poukaz zakoupíš na našich webových stránkách https://fresher.cz/#vouchery
Provádíme čištění tenisek, společenské obuvi, ale i kšiltovek či kabelek.
Ano. Veškeré opravy najdeš zde 🡪 https://fresher.cz/#opravy
Ano, máme. Napiš na e-mail [email protected]
Určitě. Stačí přijít na adresu Prokopovo náměstí 5, Praha 3 v čase od 10 – 18 hodin ve všední dny.
Ano, samozřejmě. Stačí ukázat na prodejně co budete chtít vyčistit našemu pracovníkovi, a ten ti rád poradí a doporučí službu jakou máš využít
Služba FRESHER: ZÁKLADNÍ ČIŠTĚNÍ
Služba PREMIUM: PRÉMIOVÉ A VNITŘNÍ ČIŠTĚNÍ
Služba SOLEFRESH: OBNOVA BARVY PODRÁŽKY A PRÉMIOVÉ ČIŠTĚNÍ
Služba RESTORE: KOMPLETNÍ RENOVACE BOT
Pokud je s vaší objednávkou něco v nepořádku, napište nám na e-mail [email protected]. Do e-mailu přidejte číslo vaší objednávky a popište, co konkrétně se nepovedlo. Budeme rádi, když přiložíte i fotografii.
Pokud jste dostali boty špatně vyčištěné, uděláme vše pro to, abychom tuto věc napravili. Očekávat můžete opětovné vyčištění zdarma, nebo voucher v hodnotě ceny špatně vyčištěného kusu.
Dostali jste poškozené boty? Na tyto případy jsme připraveni. Jsme pojištěni pro případ odpovědnosti za škodu až do výše 500 tis. Kč. Pokud tedy došlo k poškození naším zaviněním, škodu vám uhradíme.