DOPRAVA A PLATBA
DOPRAVA a platba
Kurýr Praha
Kurýrní službu po Praze poskytujeme my, proto očekávej profesionální přístup a rychlé jednání. Jak nám boty předáš, je na tobě. O dokončení čištění tvých Sneakers tě budeme informovat. Kurýr jezdí jen ve všední dny.
Cena: 399 Kč
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Kurýr celá ČR GLS
Kurýrní služba GLS je externí společnost, která vyžaduje předání balíku (bot) v krabici. Proto, prosíme, odevzdej kurýrovi zásilku v krabici. O průběhu tě budeme informovat. Kurýr jezdí jen ve všední dny.
Cena: 299 Kč
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Zásilkovna:
Boty v krabici postačí přinést na jednu z 4063 poboček po celé ČR a nahlásit náš unikátní kod: 90458274 obsluze. Zpět ti je doručíme opět na zásilkovnu, z které jsi nám boty odeslal. Kam boty zanést a nadiktovat číslo najdeš zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky Nic samozřejmě neplatíš.
Návod:
- Najdi pobočku zásilkovny zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
- Zanes boty v krabici do zásilkovny a nahlaš kod pro zpětnou zásilku: 90458274
- Jako odesílatele uveď své jméno a číslo objednávky.
- Očekávej email o doručení tvých čistých bot zpět na tobě vybranou zásilkovnu
Cena: 119 Kč
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Na pobočku:
Doraž k nám na pobočku bez objednání. Boty převezmeme v naší prodejně, kde je v pracovních dnech otevřeno od 10 do 18 hodin.
Adresa: Prokopovo náměstí 5, Praha 3, 130 00
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Quickwash Chodov:
Boty postačí přinést na pobočku prádelny Quickwash ve Westfield Chodov v otevírací dobu Pondělí – Neděle (9:00 – 21:00).
Adresa: Westfield Chodov, Roztylská 2321/19, 148 00 Praha, -1. patro u východu na červené parkoviště u HM Albert
Cena: 49 Kč
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Quickwash Strossmayerák:
Boty postačí přinést na pobočku prádelny Quickwash Strossmayerák v otevírací dobu Pondělí – Neděle (8:00 – 20:00).
Adresa: Milady Horákové 476/1, 170 00 Praha 7-Holešovice, v suterénu kavárny CrossCafe Strossmayerák
Cena:49 Kč
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Quickwash Slovany:
Boty postačí přinést na pobočku prádelny Quickwash Slovany v Plzni v otevírací dobu Pondělí – Neděle (11:00 – 18:00).
Adresa: Galerie Slovany, Náměstí Gen. Píky 2703/27, 326 00 Plzeň 2 – Slovany
Cena: 49 Kč
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Platba:
*Platba na bankovní účet: Platbu, prosíme, proveď na bankovní účet: 296365614/0300, kurýr dorazí tehdy, kdy sis to vybral.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*Platba u kurýra Praha: Poprosíme o zaplacení při předávání bot na čištění, fakturu nalezneš v emailu.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*Platba kartou: Děkujeme za objednání
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*Platba u kurýra ČR: Poprosíme o zaplacení při převzetí bot zpět, faktura obsažena v emailu.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*Platba hotově: Platit lze u kurýra, při zpětném vrácení na Zásilkovně, na naší dílně či v jakékoliv pobočce Quickwash.
F.A.Q.
Čištění bot lze objednat na naší webové stránce https://fresher.cz/ , kde zvolíš vybranou službu, dále způsob doručení a platbu, a o vše ostatní se postará náš tým. Čištění bot objednáš bez problému na všech platformách od počítače po mobil či tablet.
Boty čistíme rychle a efektivně do 1-7 pracovních dní. Doba trvání čištění závisí především na tom jakou konkrétní službu zvolíš a odkud objednáš.
Vytvoření custom designu obvykle trvá 14 dní od schválení tvého návrhu.
Služba Fresher.cz funguje po celé České republice a Slovensku.
Zakázky si náš kurýr vyzvedává každý pracovní den mezi 13 – 18 hod. Čisté boty ti doručí na vybranou adresu do 5 pracovních dnů ve stejném časovém rozmezí. Vždy ti dáme vědět jaký den, a v jaký čas boty budeme doručovat.
S přípravou bot si nemusíš dělat starosti. Stačí je mít třeba v igelitce.
Pokud budeš posílat boty přes Zásilkovnu stačí je dát pouze do krabice, následně odnést na vybranou pobočku Zásilkovny (ČR+SK) a nahlásit náš unikátní kód: 90458274. Jako odesílatele uveď své jméno a číslo objednávky. Zpět ti čisté boty doručíme zase do stejné Zásilkovny a to do 7 pracovních dní.
Platit můžeš několika způsoby a to hned při vytvoření objednávky – pomocí kreditní karty, hotově, dále bankovním převodem či kryptoměnami.
Čas a datum u našeho kurýra, který jezdí pouze po Praze zvolíš v posledním kroku své objednávky. Kurýr vyzvedává objednávky ve všední dny v rozmezí od 13 do 18 hodin.
Ano, dárkový poukaz zakoupíš na našich webových stránkách https://fresher.cz/#vouchery
Provádíme čištění tenisek, společenské obuvi, ale i kšiltovek či kabelek.
Ano. Veškeré opravy najdeš zde 🡪 https://fresher.cz/#opravy
Ano, máme. Napiš na e-mail [email protected]
Určitě. Stačí přijít na adresu Prokopovo náměstí 5, Praha 3 v čase od 10 – 18 hodin ve všední dny.
Ano, samozřejmě. Stačí ukázat na prodejně co budeš chtít vyčistit našemu pracovníkovi, a ten ti rád poradí a doporučí jakou službu máš využít.
Služba FRESHER: ZÁKLADNÍ ČIŠTĚNÍ
Služba PREMIUM: PRÉMIOVÉ A VNITŘNÍ ČIŠTĚNÍ
Služba SOLEFRESH: OBNOVA BARVY PODRÁŽKY A PRÉMIOVÉ ČIŠTĚNÍ
Služba RESTORE: KOMPLETNÍ RENOVACE BOT
Pokud je s tvojí objednávkou něco v nepořádku, napiš nám na e-mail [email protected]. Do e-mailu přidej číslo vaší objednávky a popiš, co konkrétně se nepovedlo. Budeme rádi, když přiložíš i fotografii.
Pokud si dostal boty špatně vyčištěné, uděláme vše pro to, abychom tuto věc napravili. Očekávat můžeš opětovné vyčištění zdarma, nebo voucher v hodnotě ceny špatně vyčištěného kusu.
Dostal si poškozené boty? Na tyto případy jsme připraveni. Jsme pojištěni pro případ odpovědnosti za škodu až do výše 500 tis. Kč. Pokud tedy došlo k poškození naším zaviněním, škodu ti uhradíme.
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Čištění bot lze objednat na naší webové stránce https://fresher.cz/ , kde zvolíš vybranou službu, dále způsob doručení a platbu, a o vše ostatní se postará náš tým. Čištění bot objednáš bez problému na všech platformách od počítače po mobil či tablet.
Boty čistíme rychle a efektivně do 1-7 pracovních dní. Doba trvání čištění závisí především na tom jakou konkrétní službu zvolíš a odkud objednáš.
Vytvoření custom designu obvykle trvá 14 dní od schválení tvého návrhu.
Služba Fresher.cz funguje po celé České republice a Slovensku.
Zakázky si náš kurýr vyzvedává každý pracovní den mezi 13 – 18 hod. Čisté boty ti doručí na vybranou adresu do 5 pracovních dnů ve stejném časovém rozmezí. Vždy ti dáme vědět jaký den, a v jaký čas boty budeme doručovat.
S přípravou bot si nemusíš dělat starosti. Stačí je mít třeba v igelitce.
Pokud budeš posílat boty přes Zásilkovnu stačí je dát pouze do krabice, následně odnést na vybranou pobočku Zásilkovny (ČR+SK) a nahlásit náš unikátní kód: 90458274. Jako odesílatele uveď své jméno a číslo objednávky. Zpět ti čisté boty doručíme zase do stejné Zásilkovny a to do 7 pracovních dní.
Platit můžeš několika způsoby a to hned při vytvoření objednávky – pomocí kreditní karty, hotově, dále bankovním převodem či kryptoměnami.
Čas a datum u našeho kurýra, který jezdí pouze po Praze zvolíš v posledním kroku své objednávky. Kurýr vyzvedává objednávky ve všední dny v rozmezí od 13 do 18 hodin.
Ano, dárkový poukaz zakoupíš na našich webových stránkách https://fresher.cz/#vouchery
Provádíme čištění tenisek, společenské obuvi, ale i kšiltovek či kabelek.
Ano. Veškeré opravy najdeš zde 🡪 https://fresher.cz/#opravy
Ano, máme. Napiš na e-mail [email protected]
Určitě. Stačí přijít na adresu Prokopovo náměstí 5, Praha 3 v čase od 10 – 18 hodin ve všední dny.
Ano, samozřejmě. Stačí ukázat na prodejně co budete chtít vyčistit našemu pracovníkovi, a ten ti rád poradí a doporučí službu jakou máš využít
Služba FRESHER: ZÁKLADNÍ ČIŠTĚNÍ
Služba PREMIUM: PRÉMIOVÉ A VNITŘNÍ ČIŠTĚNÍ
Služba SOLEFRESH: OBNOVA BARVY PODRÁŽKY A PRÉMIOVÉ ČIŠTĚNÍ
Služba RESTORE: KOMPLETNÍ RENOVACE BOT
Pokud je s vaší objednávkou něco v nepořádku, napište nám na e-mail [email protected]. Do e-mailu přidejte číslo vaší objednávky a popište, co konkrétně se nepovedlo. Budeme rádi, když přiložíte i fotografii.
Pokud jste dostali boty špatně vyčištěné, uděláme vše pro to, abychom tuto věc napravili. Očekávat můžete opětovné vyčištění zdarma, nebo voucher v hodnotě ceny špatně vyčištěného kusu.
Dostali jste poškozené boty? Na tyto případy jsme připraveni. Jsme pojištěni pro případ odpovědnosti za škodu až do výše 500 tis. Kč. Pokud tedy došlo k poškození naším zaviněním, škodu vám uhradíme.